dinsdag 13 december 2011

New to me.

Al ben ik een tijdje bezig met bloggen, toch voelt dit nieuw voor mij. Ergens waar ik mijn verhalen kwijt kan, en als ik de link post, dat iedereen het kan lezen omdat ze weten dat het vertrouwd is. Ik heb mijn andere blog op TUMBLR. Dat klinkt moeilijk en het uitspreken ervan is nog meer uitdagend. Bovendien ziet het er niet vertrouwd uit als je daar van een link post. Ik vind het leuk om mijn verhalen te delen met jullie. Normaal gesproken zou ik dat in het Engels doen gezien dat meer bij mij past en omdat het in het Nederlands zo plat en normaal is. Maar dat is het eigenlijk ook. Dus heb ik besloten het gewoon Nederlands te houden. Degene die mij op Twitter volgen, weten dat ik veel tweet. Want ik heb veel te vertellen, of het nou onzin is of niet. Ik maak veel gekke dingen mee, omdat ik overal op let. Ik ontwijk vaak de normale dingen en kijk naar dingen die anders zijn, dan maak je de wereld best wel anders mee. Ik merk ook dat niet alle mensen meegaan in mijn belevenissen en verhalen. Dat maakt mij niets uit. Als ik iets kwijt moet, een gek idee of gewoon mijn mening, dan zal ik die ook zeker plaatsen. De komende tijd ga ik jullie hier lastig vallen met mijn verhalen en gewoon leuke dingen.

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten