maandag 4 februari 2013

Irritatie.

WAT IK NOU WEER HEB GEZIEN, MATTHIJS!!!!!!!!!
DIT WAS VOOR MIJN KLASGENOOT URIEL, DIE BEWEERT DAT IK DE DOCHTER BEN VAN JAN MULDER.


Oke. Vanochtend stond ik bij de bushalte, en wat doe je daar? Juist. Wachten op de bus. Wat me opviel waren alle auto's met stoere mensen er in die keihard voorbij reden met muziek aan. Laat me even wat dingen uitleggen; Hard rijden is niet stoer. Hard rijden bewijst niet dat je een enorme bad ass bent. Je hebt dan ook van die gozers die als ze een mooi meisje zien ineens keihard gaan rijden. OH JA, WANT ZE WILT JE INDERDAAD ALS JE KAN BEWIJZEN DAT JE JEZELF EN HAAR HELEMAAL KAPOT KAN RIJDEN!!!!! True love he, zo werkt dat nou eenmaal. Hoe harder je rijdt, hoe harder iemand voor je valt. Of op je voorruit valt. Of tegen een boom aan knalt. Daar trek je natuurlijk alle chicks mee aan. Want als er in de krant een foto staat van een foto die tegen een boom aan is geknalt, glij ik spontaan van de bank af. Heus.

Verder wil ik nog even vragen wat er stoer is aan hard muziek draaien in de auto? Niemand heeft exact de zelfde muzieksmaak. Als je dan voorbij rijdt en je draait de paringsdans van Rihanna hebben sommige meiden misschien eerder de neiging om voor je auto te springen dan in je auto. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten