dinsdag 19 februari 2013

Pinkpoep.

Hallo. Welkom. Sigh, hoi. Gisteravond heeft een vriendin van mij (SANNE) kaartjes gewonnen voor Pinkpop..... EN IK MAG MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hoewel het de eerste (en toen dacht ik laatste) keer niet bevallen is, wilde ik dit keer wel graag. Want de line-up is nu al veelbelovend met Queens of the Stone Age & The Script. Ook heb ik Kensington en Triggerfinger al minimaal 2 jaar niet meer gezien. Er zijn nog meer artiesten bekend, maar die vind ik niet echt noemenswaardig omdat ik er (zacht uitgedrukt) niets mee heb. Oh wacht, ik vergeet Ben Howard. Die lijkt me ook wel tof. Woensdag word de rest van de line-up bekend gemaakt en ik ben zeer benieuwd naar wat ze voor ons in petto hebben.

In 2011 ben ik naar Pinkpop geweest, dit was mijn eerste keer naar zo'n groot festival. Mijn gezelschap was wel echt heel leuk, daar lag het ook niet aan. Het lag aan het pokke end lopen, de vieze wc's en de mensen die in het echt meer tegenvallen als op TV. Dan heb ik het inderdaad over het publiek, vooraan zijn ze leuk maar voor de rest vond ik het echt best wel saai.. Ik weet er ook niet zo veel meer van. Ik kan me alleen Simple Plan, Wolfmother, Kings of Leon, GBTTZ, Volbeat, Kaiser Chiefs(half) & de Foo Fighters (NATUURLJK) herinneren. Ik ging 's ochtends 1x naar het toilet op de camping en dan 's avonds als we terug kwamen weer een keer. Ben niet zo'n zeikerd en mijn blaas houdt zich automatisch gedeisd als het een of andere vieze soa poep dixi ziet. De patat was wel heel lekker.

'S Avonds was het wel heel gezellig met Tessa en Charlotte bij de tenten maar toen ik thuis kwam had ik ook zo iets van "1 keer.. NOOIT MEER". Ik heb volgens mij zelfs ons eigen toilet een tijdje liggen knuffelen en mijn armen om de douchecabine heen geslagen.. Maar nu komt QotSA.. En The Script.. En vast nog veel meer ontzettend geweldigs! Dit jaar slapen we ook gewoon bij Sanne haar zus (of haar ouders) thuis. Hihihihihi. Lucky me!

Dan ga ik nu verder met mijn hoofdpijn te verjagen en me te realiseren dat ik QotSA toch echt weer ga zien. En The Script for the first time <3.

1 opmerking: