zaterdag 23 februari 2013

Niveau.

"blablabla, daten op niveau". Wauw, want nee inderdaad, mensen die lager opgeleid zijn mogen natuurlijk geen kans hebben op liefde met een hoger opgeleid iemand. Wat zou de wereld lelijk zijn als dat zou gebeuren zeg. Stel je voor, iemand met het niveau Kader met iemand van Atheneum! AHAHAHAHHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!! GROOTSTE GRAP EVER!!!!

Nee, even serieus, wat de fuck? Waar slaat dat op? Alsof je de hele fucking date in het Latijn gaat zitten praten. NIET DUS. Sowieso krijg ik de waterpokken van dat gepraat over niveau's. Tegenwoordig gaat het niet meer om hoe goed je in een bepaald vak bent, als je in 1 vak slecht bent wordt je er al gelijk op afgerekend. Je moet top zijn in alles, overal kennis van hebben terwijl je uiteindelijk maar beperkte kennis gaat gebruiken. Wat doe je met de rest? 80% van de tijd helemaal niets.

Dat je nu van die datingsites hebt voor hoger opgeleiden vind ik werkelijk waar nergens op slaan. De mensen die daar op zitten zou ik niet eens aan willen kijken, laat staan daten. Vol met egotrippers. Wat gaat je relatie dan worden? Een hele lange wedstrijd over wie de slimste is. En wat zie je uiteindelijk? De mannen zijn nooit thuis en de hoogopgeleide vrouwen lijken uiteindelijk op mannen waardoor de mannen weer vreemd gaan met een jonger, iets minder hoogopgeleid iemand. En dan gaat het huwelijk gewoon door. Het zijn allemaal pretenders daar, ongelukkig maar sneaky as fuck. Want geld opgeven voor liefde en geluk is natuurlijk onzin.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar 9 van de 10 keer gaat het gewoon zo. Sorry als er spelfouten in dit stukje staan maar ik zit nu een ex-zwerver te kijken, die zingt en die een hele mooie stem heeft. Hij heeft 6 dagen geleden weer een huisje gekregen en is daar dolgelukkig mee. Ik weet niet of hij hoog- of laagopgeleid is, maar als iemand zo'n enorme passie heeft voor iets en er zo begaan mee is dan vind ik dat prachtig. Als hij jonger was geweest, had ik hem zwaar aantrekkelijk gevonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten