dinsdag 5 februari 2013

TJE JE METJE

Nog zo iets waar ik een enorme hekel aan heb(ja er is meer); verkleinwoorden. En dan vooral aan grote mensen die dat gebruiken. "Zie je dat bosje roosjes?" het is een BOS ROZEN. Maakt niet uit HOE GROOT ZE ZIJN. Het zijn ROZEN. Niet ROOSJES. Ik vind het dus echt iets voor gierige mensen die het pas EEN BOS vinden als er 987 bomen en 233 struiken staan.

Ook voor kinderen, heet het kind Bram, word ie Brammetje genoemd als hij klein is. WAT DE FAK??????? BRAMMETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????? Neeeeeeeeeeee......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRAM. BRAM. Bram mag dan wel klein zijn maar dat betekend niet dat je hem hoeft te kleineren door er METJE achter te zetten. Steek je METJE maar ergens waar de zon niet schijnt (keukenla).

Dan komen we bij de geliefden. "Mijn ventje".. ventJE? VentJE? Ik word er spontaan misselijk van. Waarom JE? WAAROM! WAAROM???? Het is een vent, hij heeft een willy, balletjes en (hopelijk) een mooie kont. Wat is er dan precies JE aan? "Mijn meisje" kras op. You kidding me? You fucking kidding me? Stop ermee, STOP ER MEE!!!!

Oke dit was kort
maar
het
moest
van
mij
zelf
vaarwel
fietswel
rijwel
rolwel
enzo
bla
hoera
mja
hollaaaaaaa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten