woensdag 27 februari 2013

Een uiltje neerknallen.

Dutjes zijn nutteloos. Je komt thuis, hebt een drukke dag gehad en wilt even een uiltje knappen omdat je later weer weggaat. Voor je de bank met je teen aan hebt geraakt ben je al in slaap gevallen. Na achtervolgt te zijn geworden door reuze konijnen met een clownshoofd en vleesetende powerrangers wordt je waker. Je voelt je niet fris en wakker, je voelt je alsof je over bent gereden door een fucking tractor, in een greppel bent gedumpt en daarna bent toegezongen door zanger Rinus. Daarom luidt mijn advies als volgt: doe geen dutjes. Fuck je sociale leven en val gewoon om 4 uur 's middags in slaap tot een uur of 9 's avonds om jezelf vervolgens tegen een muur aan te slaan om te zien of je nog wel leeft. Einde goede raad, doe er wat mee. De enige reden waarom ik een dutje ga doen om 3 uur 's middags is omdat ik dan niet meer kan wachten tot het avondeten.

Ik stoor me een beetje aan mensen die "INSOMNIA" roepen als ze 3 nachten achter elkaar niet hebben kunnen slapen. Google "insomnia" even, please. Gewoon even doen. Bedankt. Zelfde geldt voor mensen die "depressie" tweeten als ze een paar keer chagrijnig of down zijn. Doe even googlen. Bedankt voor uw medewerking. Of niet. Krijg dan maar de waterpokken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten