maandag 11 februari 2013

miauws pauws wat

NATUUUUUURLIJK moet ik hier over schrijven. De Paus is afgetreden. Ik wist niet eens wat zo'n man deed, aftreden, opgeven, dood gaan.. Aftreden dus. Maar ik dacht "wat de fuck? De koningin treedt af, niet de paus. Die doet iets beters.", niet dus. Oke. Ook goed. Wat hij wilt. Hij heeft met zijn 85 jaar niet meer de kracht om de functie van paus uit te oefenen. Wat doet zo'n vent eigenlijk? Ik zie alleen maar zo'n vetklep op een klapstoeltje zitten kwijlen over een stukje biefstuk die hij niet kan eten omdat zijn gebit nog in het sop zit. Hij is dus de eerste paus die vrijwillig aftreed. Weet je waarom? Omdat die andere dood gingen voor ze de kans kregen. Alsof zij wel hun taken konden vervullen op hun hoge leeftijden, nee, maar hun hebben doorgezet. Wedden dat Bene..dic..tus(?) gewoon een slippertje heeft gemaakt en bang was dat ze er achter zouden komen? Daarom is ie dus maar vrijwillig afgetreden, de slipper-gate. Foei, ouwe snoepert.

Ik kan wel beterschap zeggen maar ik denk dat we allemaal weten dat betere tijden voor die man niet gaan komen, het enige lichtpuntje voor hem is dat hij nu eindelijk af is van die domme benaming "paus".

Vaarwel Benedictus IksVeeIe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten