dinsdag 29 januari 2013

koningnee-endag

JAHOOR. Beatrix gaat weg. Sorry dat ik jullie er nu ook mee lastig val. Je kan niet normaal TV kijken of Bea zit in je neus. Ik word er schijtziek van. Gelukkig ben ik niet vatbaar voor diarree. Genoeg.

LANDGENOTEN

Koningsdag. Maak je een grapje? Alleen om die fucking belachelijke naam zou Beatrix moeten blijven. KONINGSDAG. Je mist gewoon wat, echt gewoon. Koningsendag was prima geweest. Koningendag had ook een dikke NO GO geweest. Ik snap dat Wimmie een man is en het daarom koningsdag word maar kom de fuck op, hoe belachelijk amateuristisch klinkt het? Ik kan er niet over uit. Geloof mij nou maar, niemand gaat koningsdag willen vieren. Iedereen staat op 30 April 2014 gewoon buiten te lallen dat Bea hun homegirl is en ze matties 4ever zijn.

Wat een gedoe is het ook he. Ik had het eerlijk gezegd niet zo snel verwacht, dacht dat Bea geen quitter was maar me homegirl stelt me teleur. Al met al vond ik haar een leuk mens. Ze heeft humor, medeleven en is behulpzaam. Alleen jammer dat ze van die lelijke zoons uitgepoept heeft. Maar goed, "ze" zeggen dat je daar niets aan kan doen. Maxima vind ik ook wel lief en grappig. Wimmie en Maxie passen wel echt goed bij elkaar. Ze vullen elkaar aan op bepaalde punten. Waar Wimmie zijn looks stoppen (bij het begin van zijn haar), gaan die van Maxi verder. Waar Maxi stopt met praten na het woord "hallo", gaat Wimmie een end verder.

Van mij krijgt Bea een groot applaus als ze weggaat. Ik wil haar ooit nog wel ontmoeten en ik weet zeker zij mij ook.

Bea, hvj wjnmk ntb 1 love _-XxX-_

dag kinderen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten