dinsdag 26 maart 2013

Ssssh zwijg.

De turken willen niet dat Turkse kinderen opgevangen worden in pleeggezinnen die bestaan uit 2 mannen of 2 vrouwen. Daar zijn we deze week helemaal kapot mee gegooid. Ik vond dat het wel tijd was dat ik mijn mening even liet blijken, gezien er nu geen grenzen meer zijn.

Het zit zo; als je het met 1 ding niet eens bent, wat over buitenlanders gaat, ben je een racist. Ik ben geen fucking racist, ik vind het alleen fucking ONZIN dat Turkse kinderen niet opgevangen "mogen" worden door homosexuele koppels. Hoeveel Turkse pleeggezinnen zijn er? Ik ken er geen. Ik ken ook geen mensen die er kennen. En als jij gewoon goed voor je Turkse kind zorgt dan hoeft JOUW Turkse kind niet naar een pleeggezin.

Homosexuele koppels zijn onwijs goed voor hun kinderen en zullen ze niet beperken zoals sommige geloven misschien wel doen. Misschien helpt dat die kinderen wel, zo krijgen ze een realistischer beeld van hoe de wereld werkelijk in elkaar zit buiten het geloof. Verder is homoseksualiteit ook niet besmettelijk. Jouw kind heeft nog steeds alle keuzes en opties.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten