donderdag 27 december 2012

Daar benne ze weer.

Het is bijna nieuw (ik typte 1x Neil jaar, toen New jaar. Oke.) jaar en dan komen die achterlijke statussen en tweets weer;

2013 WORDT MIJN JAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111 2013, EEN NIEUW BEGIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nee, gewoon NEE. Zo werkt het niet. 2013 is gewoon 2012 die door loopt, net als dat 2012 gewoon 2011 was dat door loopt. Een jaar maakt geen nieuwe start, JIJ moet die nieuwe start maken. Jij bepaald wanneer het een nieuw begin is voor jouw leven. En 2013 wordt niet jouw jaar, weet je waarom niet? Omdat niet alles goed kan gaan. Van die 365 dagen gaan er minimaal 100 fout. En dan voel je je kut joh, als dat fout gaat en je tegen jezelf gezegd hebt dat het jouw jaar wordt. Dus doe dat gewoon niet en vervolg 2012 rustig. Maak een nieuw begin als JIJ er aan toe bent, niet als een cijfertje van een 2 naar een 3 gaat.

En nu.............. RAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPAPAPPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPPAPAPAAPAPAPAPAPAPPAPAPAPAPAPAPAPAAAAAAAAAAAAAAAPAPAPPAAAPAPAPPAPAPA.......................

Tegen het eind van het jaar komt ie weer; de top2000. En raad eens welk nummer er verdomme alweer op nummer 1 staat? Juist, Bohemian rhapsody. WOW! DIE HADDEN WE NIET AAN ZIEN KOMEN! SHOCKING! Ach, het lijkt me vrij duidelijk dat ik het er niet mee eens ben. Ook word ik helemaal gek van de mensen die elk jaar weer komen pleiten voor meer "zwart" in de top2000. Op de top2000 kan je stemmen en als het niet genoeg stemmen heeft is het logisch dat het liedje de top2000 niet haalt of laag staat. Zeur dan ook niet. Ik wil meer Neil Young en CSNY in de top2000 dus stem ik daar op. Tussendoor zeur ik constant dat waar die blijft maar ik ga niet als een of andere klojo bij De Wereld Draait Door zitten gillen dat er meer Neil Young in moet.

Calm yo tits, stem en leg je erbij neer. Bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten