donderdag 13 december 2012

21

Ik ben 21. Blijkbaar betekend dat tegenwoordig dat je verantwoordelijk MOET zijn, dat je een rolmodel MOET zijn maar bovenal dat je serieus MOET zijn. Van mijn hele omgeving hoor ik het steeds vaker, maar weet je, jullie kunnen allemaal de put in en er proberen uit te kruipen. Als ik negatief ben, laat mij. Zo ben ik. Ik ga toch ook niet lopen janken dat sommige van jullie altijd "zo gelukkig" zijn. Ik hou er niet van om me anders voor te doen dan ik ben en dat zal ik ook zeker niet doen, hoe chagrijnig ik ook ben. Ik vind zat dingen leuk, als ik iets leuk vind heb ik er ook echt een passie voor. Ik vind ook veel dingen niet leuk en daar zal je mij dan ook zeker over horen. Deal with it. Of niet en kras op. Ik heb geen zin in jullie gezeur, ik heb al genoeg aan dat van mij zelf. Als jij er chagrijnig van word is dat jouw schuld want jij laat jezelf toe chagrijnig te worden. Probeer me ook niet op te vrolijken want daar word ik alleen maar nog chagrijniger van. Ik wens jullie een zeer onprettige avond en ik hoop dat er, na dit blog gelezen te hebben, een stroomstoring komt zodat jullie er in stilte over na kunnen denken en er een voorbeeld aan kunnen nemen. Ik ben wie ik ben, voor mijzelf. Niet voor een ander. Want dit is MIJN leven en IK moet het leven hoe IK het wil en met wie IK dat wil. IK moet doen wat IK wil. Dat klinkt egoïstisch, maar dat is het leven ook. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten