zaterdag 15 december 2012

Wat een pret.

Pretparken. Ja, PRETparken.. Want het is prettig om minimaal een half uur (op een gemiddelde dag) te moeten wachten tot je in een attractie kan en het is nog prettiger dat je minimaal 30 euro betaald voor de entree. Maar goed, pretparken zijn leuk. Neem bijvoorbeeld de Efteling, blijft leuk. Of je nou 2 bent of 82, het is en blijft gezellig. Het enige wat ik daar schijt irritant vind, zijn de wachttijden. Maar goed, zo heeft ieder park wel iets. Ik ga niet vaak naar de Efteling. Ik vind het te duur om er zomaar even spontaan heen te gaan. Als je er wilt eten, ben je zo 10 euro kwijt voor iets simpels, the fries better be gold, my friend.

Omdat ik kippig ben kan ik niet echt genieten van die 3d film over de natuur, geen idee meer hoe die heet. Omdat ik niet goed tegen hoogtes kan en snel hoofdpijn heb, ga ik niet in achtbanen. Omdat ik niet vrolijk word van sprookjesbeelden vol met mos en al die shit, ga ik niet door het sprookjesbos. Ja, er blijft weinig over, maar ik heb het er wel degelijk naar mijn zin.

Het leukste van de Efteling blijft toch wel dat ene ding.. Ik ben de naam even vergeten........................... Droomvlucht! Ja, die. Die vind ik nou echt leuk. Als ik daar een half uur op moet wachten, vind ik dat echt niet erg. Tenzij er een stel volwassenen achter me staat met een fucking irritant kind die op alle buizen slaat en in zijn eentje een moshpit maakt tussen wachtend volk. En die ouders maar gewoon doorpraten he.

Ik kom ineens op een ander onderwerp. Ik ga vaak met het openbaar vervoer, dus maak ik vaak stellen mee. Soms zie ik 2 mensen samen zitten en praten over de meest domme dingen, waar afstandelijke kennissen over praten, en dan blijken ze gewoon getrouwd te zijn. Fucking logisch. Oke.

Dit was een ontzettend interessant blog (vleugje sarcasme).

Ik heb honger. En morgen eet ik varkenshaas.

Einde.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten