dinsdag 18 december 2012

Alleen.

"Oh kom er bij lopen, je loopt zo alleen!" "Waarom kom je hier niet zitten, je zit zo alleen!" lekker fucking BOEIEND dat ik alleen loop of zit. Als ik bij je wilde lopen had ik dat echt wel gedaan. Dan had ik mezelf er wel tussen gedrongen maar helaas ben ik niet zo wanhopig en kan ik best wel alleen zijn. Dat vind ik vaak zelfs fijn. Alleen zijn word gezien als zielig zijn, wat vaak totaal niet het geval is. Als ik alleen loop is dat omdat ik dat wil. En vaak omdat ik gewoon naar mijn muziek wil luisteren in plaats van naar gezeur over hoe slecht je vriendje is terwijl ik jou meer een kutkind vind met al je gezeik. Dan snap ik hem wel ja.

Sowieso vind ik het tijd worden dat al die meiden gewoon eens even lekker stoppen met zeuren over de vriendjes. Het is JOUW vriendje, JIJ hebt met de verkering ingestemd en JIJ bent 1 van de 2 die het draaiende moet houden. En als je dat niet lukt, of het niet goed lukt, maak je het toch lekker uit. Hoef je zijn gezeur niet meer aan te horen, belangrijker is hij het jouwe niet en ik dat van jou ook niet. "Jongens zijn zukke klootzakken" want meisjes zijn lief, leuk, aardig, normaal, niet jaloers en niet gecompliceerd. Neuh. Krijg toch waterpokken. Ik ben hetero maar als ik al dat constante gezeur hoor van al die wijven de godganse dag, snap ik wel waarom die jongens zich zo gedragen. Ik word er al doodmoe van. Quit that shit.

Goed, alleen zijn is vaak fijn. Mensen die niet alleen durven te zijn hebben het zwaarder als de mensen die vaker alleen zijn. Ik ken zat mensen die niet alleen durven te zijn en zich op elk wandelend persoon storten die ze zien. Teken van zwakte, schaamte en eenzaamheid. Doe er iets aan. Ga eens alleen zijn zonder te janken of bang te zijn. Ga eens alleen zijn in een ruimte vol met mensen, dan merk je pas hoe lekker het is om alleen te zijn.

Verder is er ook niets erg aan stilte. Als je stilte ongemakkelijk vind, ben jij ongemakkelijk. Doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten