maandag 7 januari 2013

Help mij.


Hallo lieve kinderen van het enigszins goede leven. Ook al ben je misschien niet lief en heb je een kut leven, voel je maar gewoon even aangesproken. Welkom in 2013. Mijn ervaring met 2013 tot dusver is dat het precies hetzelfde is als 2012 en ik dus ook gewoon nog 2012 overal op schrijf.

Maar nu over op het serieuze, wereldschokkende nieuws. Ik hoop dat jullie hierna niet volledig instorten en het leven opgeven maar.. RAFAEL EN SYLVIE ZIJN UIT ELKAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Owwwwwwwwwwww me got me hart is gebroken lieve kinderen!! GEBROKEN!!!!!! IN STUKJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIENDUIZENDEN STUKJES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

not.

Zoals jullie net gemerkt hebben ga ik met jullie het nieuws van alle celebrities doornemen, want ik weet dat jullie inner-fangirl daar stiekem om roept en schreeuwt.

Britney Spears die wilt een TV loopbaan. Beebie, zoals in de afgelopen paar jaar is gebleken wilt niemand jou op tv. Dat nieuwe liedje met will.i.am is hartstikke tof(vind ik) maar die jankstem HAS GOT TO GO nu je al een jaar of 65 bent, lieve Britt. Dus hou het maar bij zi...zwijgen. Bedankt voor je medewerking.

Afro Jack heeft een nieuwe liefde. Gelukkig. Echt waar. Ik kan niet wachten om te zien wie het is en er vervolgens nog 20 dagen over te lezen. Niet 30 want het is Paris niet dus niet zo interessant.

Justin Bieber heeft een blowtje gerookt. NEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! DOOOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NOOO!!!!!!!!!!!!!!! Meen je dat!!!!!!!!!! Hij is niet menselijk hij is geen tiener hij mag dat niet nee nee NEE!!!!! Ow me got. Iew. Gatver. Goor. DRUGSADDICT!!! Laat die jongen toch lekker man, wilt hij knetter stoned worden, wordt hij bijna gestenigd. Beetje koekkoek.

Christina Curry zoent met een vrouw. IK vind het al vies als ze met een man zoent. Of iets aanraakt. Of überhaupt ademt. Nou zoent ze uitgerekend ook nog eens met Ella Bandita. who even knew that was a woman?????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Friso. Nog steeds in coma.

Heidi Klum laat zich af en toe flink gaan tussen de lakens. Ok.

Sylvie van der.. wat was haar eigen achternaam nou ook alweer? :-) doet voorlopig geen columns meer bij de Grazia (dat is een blad. Een magazine.. Ofzo.. Denk ik...............). Dus je begrijpt wel dat mijn hart nu helemaal gebroken is. Ik kan het leven niet meer aan zo. Laat ik mijzelf van kant maken met de financiële strop van Marco van Batsen. Basten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten