zaterdag 8 december 2012

Lekker puh.

Junior Masterchef. Dat is nou echt een van de programma's die me slecht doet voelen over mezelf. Kinderen van fucking 8 of 9 jaar maken verdomme 3 gangen menu's en wat maak ik?? EEN BOTERHAM MET HAGELSLAG. MET MOEITE OM DE HAGELSLAG NIET TE KNOEIEN!!!!!!! Moet je even nagaan. Zit een kind van 12 helemaal 4 gangen te maken en ik??? Ik zit op mijn fiets door het pleuris weer naar de snackbar. Nou echt, skiet me van me fiets en zet me in de keuken. Ik zou best wel willen koken maar ik ben niet heel erg handig en de keuken zou veranderen in het hoofd van Lady Gaga. Dat willen we niet. We willen geen lelijke keuken vol met chaos en rommel. Al is het bij Lady Gaga nog erger, in onze keukenkastjes zit in ieder geval inhoud. En onze keuken staat niet in een string op de foto met zijn "dikke billen".

Ik vind het prachtig om te zien, Junior Masterchef. Maar dan wel de Australische versie. De Nederlandse is zo.. Nederlands. Het is het gewon niet. Echt niet. Oh ja, weet je wat ik wel kan maken? Een geklutst ei. JAJAJA. DAAR HEBBEN JULLIE NIET VAN TERUG HE? Dus een 3 gangen menu ziet er bij mij zo uit: Voorgerecht word stokbrood, hoofdgerecht word een boterham met hagelslag en als nagerecht hebben we natuurlijk gebakken ei! Nou, wie zou er nou niet willen komen eten?

Ach, gelukkig kan ik wel fietsen zonder zijwieltjes en mijn schoenen goed aantrekken. Al is dat laatste gisteren ook fout gegaan. Mijn nieuwe schoenen kwamen binnen en ik deed vol overtuiging mijn rechter schoen aan mijn linker voet. Toen was ik beledigd dat mijn schoen niet de goede maat was, wat ie wel was, alleen zat 'ie aan de verkeerde voet. Ik geef het op. De 8-jarigen van nu hebben een betere toekomst dan mij. Ik ga wel gewoon om de hoek van een snackbar wonen en dan hopen dat er ook nog een chinees dichtbij zit. Of een buurmeisje van 4 jaar die chocoladetaarten maakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten