maandag 12 november 2012

Time vliegs.

Het is zo, de tijd vliegt. En als ik kon vliegen, had ik graag meegevlogen. Maar helaas kan ik dat niet en moet ik alles op mijn eigen tempo doen wat dingen nogal eens frustrerend maakt. Gelukkig ben ik niet iemand die van die nieuw jaars resolutions heeft. Dan zou ik pas een zwaar leven hebben. Regels voor mezelf opstellen en aan het eind van het jaar er maar aan 1 toegekomen zijn. Lastig.

Hoe meer we het nieuwe jaar naderen, hoe meer ik lees "ik moet afvallen, dat ga ik doen in 2013!". En wat lezen we dan in heel 2013? "Ik moet echt afvallen mweh." SORRY, HET KAN AAN MIJ LIGGEN, MAAR DOOR TE ZEGGEN DAT JE AF WILT VALLEN, VAL JE ECHT NIET AF. Het enige waar jij van af gaat vallen is van de trap.

Sowieso vind ik voornemens totale bullshit. Kijk, dat je een doel hebt en er naar streeft, oke. Maar een goed voornemen, daar houdt niemand zich uiteindelijk aan omdat het geen ene reet voorstelt. Je hebt ook mensen die ze verzinnen als ze dronken zijn op oudejaarsnacht, doe je ding maar zij zeuren er niet over want zij weten niet meer wat het was tegen de tijd dat ze om 6 uur 's avonds wakker worden met een oliebol in hun anus. Zij hebben geluk. Zij hoeven niet op te leven aan hun eigen domme voornemens omdat ze die niet meer weten.

Laten we eerlijk zijn, uiteindelijk komt er niets van je geen-snoep-eet-jaar en ik-ga-sporten jaar terecht. Doe eens even lekker positief (zeg ik ja. JA.) en stel een GOED doel voor jezelf. Niet eentje waarbij je jezelf automatisch te dik maakt. Zeg dan van "IK GA MEER FRUIT ETEN" of gewoon "ik doe niet meer aan feestdagen." want mijn god, daar word wat afgevreten. Je kan ook zeggen van "ik ga wat meer naar buiten!" want dat is ook heel lekker en gezond. Behalve als je langs de rijksweg woont en na 2 seconden naar adem ligt te snakken op de invoegstrook omdat je er per ongeluk op gerend bent omdat je vetkwabben voor je ogen sloegen.

Sorry.

Geen sorry.

Vaarwel en succes met jullie voornemens om af te vallen. Ik heb vertrouwen in jullie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten