woensdag 7 november 2012

Lekker laufen hoor.

Lekker even lopen is misschien wel een van de fijnste, tevens een van de meest underrated dingen, die er is. "Ik verveel me" "zit al de hele dag binnen" "wil niet alleen naar buiten" nee want stel je voor dat je alle zuurstof in je eentje moet handelen! Holy guacamole! SHOCKING! Als ik er even helemaal genoeg van heb dan stap ik naar buiten en ga ik het park in. Soms met camera, soms zonder. Het is heerlijk rustgevend en je hoeft met niemand rekening te houden en te praten. Het enige wat wel beleefd is, wat ook veel word gedaan hier, is om vriendelijk "hallo" te zeggen als je iemand tegen komt.

Nu is het zo dat wij hier een park hebben wat meer de naam PEDOPARK heeft gekregen de afgelopen jaren. Er is nog nooit iemand verkracht (van wat bekend is) maar wij kregen ooit weleens de waarschuwing dat er veel mensen in de bosjes zitten. Ik ben niet zo bang aangelegd en heb er ook nog nooit een gezien maar als de politie het zegt moet er wel echt wat zitten. Het enige wat ik er wel eens heb gezien is een kip. Die kip die zat te slapen op 1 poot en een vriendin en ik durfden niet dichterbij te komen. We gokten op een uil, jonge fazant, olifant, giraffe, schaap of kip. Gelukkig hadden we een foto camera waarmee we het beest konden identificeren zonder te dichtbij te komen. Het was een kip. Dat was het moment waarop ik ging gillen en keihard weg ging rennen.

Degene die mij kennen weten dat ik als de dood ben voor kippen. Het eerste wat mensen vragen als ik het zeg is "HAHAHAH DUS JE EET OOK GEEN KIPSATE". Nou, wat denk je ZELLUF? Natuurlijk wel! Kipsate, kipnuggets, best food ever. Die kip kijkt niet eng, die kip loopt niet eng en die kip kan niet pikken. Het enige wat ie kan doen is je vergiftigen en daar heb ik meer vrede mee als door een kip gepikt worden. We hebben een kinderboerderij IN het park maar gelukkig ben ik in mijn hele leven er nog maar 1 losse kip tegen gekomen.

Verder over het park. In het park hebben wij ook het meertje. Dat word het 'surfmeertje' genoemd. Ik heb er werkelijk waar nog nooit ook maar 1 golf en 1 surfer gezien maar het zal wel. Verder is ons park heel mooi, rustgevend en op zich ook wel heel leuk. Soms loop ik ook gewoon een rondje door de straat of misschien wat verder, gewoon omdat het fijn is om even lekker frisse lucht te hebben. Ik word er vrolijk van als mensen vriendelijk "hallo" of "goedemiddag zeggen (hey of hoi mag ook, daar word ik niet agressief van).

Dus, in plaats van de godganse dag binnen te zitten, GA EENS LEKKER NAAR BUITEN. Je weet nooit wat je ziet en wie je tegen komt. Als je je eigen helemaal het laplazurus irriteert aan de personen om je heen, kan je, in plaats van een baksteen naar ze toe gooien, ook even lekker uit gaan waaien. En als er geen wind staat dan ren je maar heel hard dan waaien je haren vanzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten