maandag 19 november 2012

nee want nee.

Vanavond ben ik naar het rode loper gedeelte van de première van Alles Is Familie geweest. Samen met Maxime verliep de reis prima. Ik heb zelfde de lekkerste kipnuggets van McDonalds OOIT op. Heerlijk crispy. Maar oke. In het publieksvak stonden we naast een aantal mensen van, ik schat, een jaar of 35-40. Maxime en ik waren er gewoon om foto's te maken. Maar nee, zij hadden een heel boekwerk van alle BN'ers die ooit iets hadden gesigneerd. De gesprekken klonken ongeveer zo:

1: Huh! Heb jij een heel verhaal van (blabla)
2: Ja, jij alleen maar een handtekening?
1: JA ECHT ONBESCHOFT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1: Wauw wat een mooi boek
2: Jij hebt er ook veel
1: Ja ik mis (blabla) alleen nog want die is nooit ergens
2: Nee flauw he

ECHT WAAR. ECHT-WAAR. Ik dacht altijd dat het misschien niets met mijn leven kon worden maar als ik zo eindig spring ik liever voor de tram als dat ik er in zit. En gillen dat ze deden naar die mensen op de rode loper. Ik hoorde er een zeggen "Mijn dochter...........". Nou als het aan mij lag had ze een voortplantingsverbod gekregen. Arme BN'ers. Echt waar. Dat je een BN'er oke vind, dikke prima. Maar je gaat ze niet stalken en gewoon helemaal fucking afzeiken omdat ze alleen maar een handtekening hebben gezet en geen verhaaltje. Want nee, met een handtekening kun je natuurlijk niet leven daar ga je dood van.

Verder heb ik amper BN'ers gezien. Ze raasden voorbij. Er liepen ook allemaal onbekende mensen tussen, die gewoon naar de film gingen kijken. Helemaal opgedoft, het zag er niet uit. Allemaal van die zwarte, grote, heksen gala jurken. Want dat doe je aan naar een film die over familie (en dus ook liefde) gaat. :-)

Racoon zag ik 2 seconden, omdat ze ineens uit het niets als eerste voorbij liepen. Zelfde geldt voor Carice, alleen liep zij met haar jas aan tussen allemaal onbekende mensen. Ook kak. Maar ze was ziek, I forgive her en de mensen om haar heen.

Ik vind het wonderbaarlijk dat ik in heel Amsterdam gewoon maar 1 knappe man heb gezien, en dat was Waldemar. Ja. Dat is zijn echte naam. Ik vond het wel echt gezellig though. En de negerman uit Z00P heeft naar me gelachen dus je begrijpt wel dat ik nu 20 posters van hem heb en naar elke première ga waar hij zal zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten