dinsdag 16 oktober 2012

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

Wij zijn klootjesvolk. Klootjesvolk dat DWDD kijkt. Waar allemaal klote woorden in voorkomen. Al dat onnodige gebruik van onwijs moeilijke woorden alleen maar om het interessant te maken. De helft van de mensen die in de studio zit, snapt er geen reet van. Als Nederlanders iets niet leuk vinden, is het kut. Niet "uitermate vervelend". Nee. Dat is KUT. Gewoon kut. Okee? De meeste van de woorden die ik daar heb gehoord kan ik niet eens onthouden en/of uitspreken, vandaar dat ik geen voorbeelden heb. Veel van jullie weten heus wel wat ik bedoel.

Maar goed, dan komen de HAVO en Atheneum mensen ineens uit de hoek "Nou ik snap niet waar je het over hebt want ik heb HAVO (+) gedaan en nou!!! VMBO is echt zwak!! Vind het niet gek dat je die woorden niet kent" en besef ik me ineens dat VMBO'ers slimmer overkomen door platte dingen te zeggen dan HAVO(+)'ers met moeilijke woorden. Dus proost op plat, doodnormaal, duidelijk en eerlijk klootjesvolk.

Appelsap.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten