woensdag 24 oktober 2012

Banaan.

Het is maar een appel, hoor. Ik irriteer me eigen de laatste dagen helemaal kapot aan alle apple liefhebbers. Oh en bij voorbaat bied ik mijn excuses aan, ik schrijf de HEILIGE merknaam zonder een hoofdletter. Echt, het spijt me zo erg. Ik hoop niet dat jullie me nu ritueel gaan verbranden op een stapel van ramen want TSJA windows is ZO 2001. Elk nieuw product die er komt is een grotere of een kleinere versie van een ander product van apple wat al bestaat. Onwijs irritant dat de apple sekte spontaan een orgasme krijgt als ze aankondigen met een nieuw product te komen.

Je hebt mensen die dat hebben als hun favoriete band met een nieuwe tour komt, of een nieuw album. Dat is logisch. Dat word vaak niet duurder als 100 euro. Maar voor zo'n ding betaal je gewoon minimaal 200 of 300 euro. Belachelijk. Maar let op he, 1 nieuw apple ding is niet genoeg. Nee nee, van alles wat er uit komt moeten we minstens 2 producten in vernieuwde versie kopen! Al heeft het maar een groter schermpje, al heeft het maar 1 extra functie, al is het maar 1 inch kleiner. WE MOETEN HET HEBBEN ANDERS STERVEN WE EN VERGAAT DE WERELD.

Donder op a.u.b. Echt waar. Nou ben ik sowieso al niet zo'n persoon die helemaal wild kan worden van een bepaalde gadget maar dit vind ik wel erg ver gaan. "Moet een apple hebben anders hoor ik er niet bij" waar hoor je dan niet bij? Bij een sekte apple geeks? WHAT A LOSS! Echt. SCHANDALIG. Ik zou me KAPOT schamen als ik daar niet bij hoor. Nee echt, mijn leven zou voorbij zijn. Als mijn leven niet om apple kan draaien heb ik gewoon geen leven meer hoor. Stel je voor dat ik met een SAMSUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (iew vies woord sorry voor het schelden) of met een NOKIA!!!!!!! (iew iew iew VIES!!!) gezien zou worden. Dan is je reputatie natuurlijk wel echt helemaal naar de klote of wat.

Dit was het dan maar weer. Geef mij maar een lekkere hand-sinaasappel.

Remember: als je apple producten hebt moet je natuurlijk wel een bril hebben want dat staat voor geekness, wijsheid, appleheid en het staat echt zo ontzettend slim. Mensen gaan denken dat jij dat product ontwikkeld hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten