woensdag 3 oktober 2012

Ik heb werkelijk geen idee.

Ik heb echt, maar dan ook echt gewoon totaal GEEN idee. Ik weet niet waarom ik geen idee heb. Vast omdat ik het vergeten ben. Maar zoals altijd wilde ik dus weer eens wat schrijven, wat totaal mislukt is.. Gezien ik vergeten ben waar ik over wilde schrijven. Laat ik dan maar beginnen met een korte update over school, per les.

Camera Techniek: Ja. We hebben sinds een week een nieuwe leraar daar voor en sinds maandag zijn we begonnen met camera techniek van een spiegelreflex camera. Dus dat dig ik wel. Wij hebben deze leraar ook voor Fotografie en geloof me als ik zeg dat wij met hem al 20 keer verder zijn gekomen als dat we met de oude lerares nu waren gekomen.

Engels: Voor Engels hebben wij een nogal ehm, ja.. Vreemde mevrouw. Nu wil ik niet zeggen dat ik wel normaal ben, wat ik duidelijk wel ben maar OKE, zij maakt het wel erg bont. Toen ze voor het eerst ging praten was er maar 1 ding dat in mijn gedachten op kwam: IMPORTBRUID. Want echt, het is precies zo als je op TV ziet. Zo'n vrouw uit een oostblokland die hierheen komt voor een vent met geld. Maar ach, het enige wat we bij Engels tot nu toe gedaan hebben, is de dagen van de week uit ons hoofd leren. Ja, heus. Ik maak geen grap. Ik zit echt in de eerste van het MBO op niveau 4. En we beginnen met de dagen van de week. Overigens doen wij ook in bijna elke les een kruiswoordpuzzel. Exciting, isn't it?

KWT: KWT is het huiswerk-uur. Voor ons, de klas, beter bekend als Facebook uur. Want mijn god, denk je nou echt even serieus dat wij twee uur gaan spenderen aan huiswerk dat je in een half uurtje af kan hebben? Dikke vette NEEN! Afgelopen maandag was het zelfs zo dat we te horen kregen dat we alleen Engels en rekenen mogen doen in deze uren. Sorry maar huiswerk is huiswerk, van welk vak dan ook. Ammehoela.

Editing: Editing. Wat een kut vak, dacht ik in het begin. Het blijkt dus reuze mee te vallen en best makkelijk te zijn. Het enige minpunt is de snelheid waarmee de lerares door het programma heen gaat. Heb ik net mijn video geopend, heeft zij hem al opgeslagen, een première gehad, er bij over de rode loper gelopen & is hij al de hele wereld over gegaan.

Fotografie: Tof. Alleen jammer dat je geen persoonlijke feedback krijgt omdat ALLES mooi is. Als je nou voor elke les een drol stront fotografeert met verschillende belichting en snelheid, doe je het elke les goed en is het mooi.

Maatschappijleer: kut.

Rekenen: de ballen.

Video: Hier heb ik dus echt totaal niets mee. Moet je naar buiten als er  een halve tsunami (ik overdrijf dus echt NOOIT he.) is en dan dingen gaan filmen. Nou. Sorry. Maar schiet mij maar in een pudding. Ik wil er later helemaal niets mee doen maar ik moet me goed inzetten zodat ik een voldoende krijg en over ga. Oke. Whatever. Dan moet het maar.

Mentoruur: Ik vat het even samen; vorige week zijn we gecrasht met de hele klas, in de sneeuw in Chili.

Grafische media zooi: easy as fuck.

Natuurkunde: Net als je denk dat de leraar je af komt zeiken, draait hij een pirouette voor je. Bedankt. Maar nee.
(Uriēl.. Omdat je er in wilde. Asjeblieft. Nu sta je eindelijk in mijn blog. Je stond mooi te dansen bij de balie op maandag.)

Dit was een korte update.
Dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten