maandag 14 januari 2013

Zwijg.

Het sneeuwt. Irritanter dan alle berichten met "het sneeuwt" zijn de mensen die klagen over dat er minder treinen rijden. Ik denk niet dat jullie door hebben dat het tevens voor jullie eigen veiligheid is. Ik denk niet dat jullie het fijn vinden als je met je bakkes door een treintafeltje ligt als er een ongeluk of zo iets dergelijks gebeurd. Ook denk ik niet dat het erg fijn is om ongeveer een uur (als je geluk hebt) stil te staan in the middle of nowhere. En maar zeiken over de NS, terwijl de helft van de Nederlanders in de file staat of hun auto niet eens gestart krijgt. Maar die hoor je niet, die lossen het zelf wel op. Als je met het OV gaat, ben je daar inderdaad afhankelijk aan. Dat is niet betrouwbaar maar je kiest er voor dus deal ermee. "Ik betaal ervoor dus het hoort te werken" ik betaalde ook voor mijn laptop, maar die werkt ook niet altijd. Iedereen betaald ook voor Nederland, MAAR DAT WERKT OOK NIET. Bedankt EN NU STIL. Ik ben het er trouwens wel mee eens dat als de Al Qaida binnen valt tijdens een winterse dag met 2 cm sneeuw dat we er dan aan gaan. Vaarwel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten