woensdag 11 september 2013

Zat (nee ik ben niet dronken ssst)

De laatste paar dagen voel ik me boos. Ik ben echt heel boos en ik heb even geen idee waarom precies. Ik heb op dit moment een paar dingen waar ik wel boos om kan zijn en volgens mij is het gewoon alles bij elkaar.

Ik kan 
er vooral niet tegen dat iemand het niet zwaar mag hebben omdat "dien die" het veel zwaarder hebben. Iedereen heeft zijn eigen leven en zijn eigen hoeveelheid die hij/zij aan kan. Jij kan niet voor een ander bepalen of ze het wel of niet zwaar hebben, of ze wel of geen pijn mogen hebben. Dat zijn allemaal van die achterlijke dingen die me ontzettend boos maken. 


Dan h
eb je ook nog mensen dier nooit voor een ander zijn maar er wel willen zijn als ze zichzelf goed af kunnen schilderen bij vreemden. Volgens mij hebben die mensen geen idee hoerg dat is voor iemand dier wel altijd is voor mensen die ze nodig hebben. Ik snap niet hoe iemand daarmee weg kan komen. Ik sta op exploderen omdat ik dat heel erg vind. Ik neem dat iemand kwalijk. Niemand wilt wat zeggen omdat ze bang zijn dat er een breuk in de hele relatie komt maar moeten we ondertussen maar alles blijven pikken? Sorry, ik kan niet langer doen alsof. Daar hou ik niet van. Het feit dat iedereen dat op dit moment dan ook doet, frustreert me. Het bouwt van binnen steeds hoger op en er komt gewoon een moment waarop dat instort. Als dit zo doorgaat kan ik je verzekeren dat het niet lang meer duurt.

H
et maak me gek dat ik dagen niks te doen heb. "Dan ga je toch stoffen, stofzuigen, wassen en strijken?" sorry, ik weet niet hoe traag jij bent maar daar ben ik niet de hele dag mee bezig. Als ik vroeg op sta ben ik met alles tegen een uurtje of 2 weer klaar. En dan doe ik weer niets. Het maakt me niet uit wat voor werk ik ga doen, als ik maar wat doen geld verdien. Ik heb de afleiding nodig, ik heb te veel energie dat ik niet kan uiten en ik heb het geld nodig. Ik blijf zoeken want wie weet komt er plots wel weer wat voorbij maar ik snap niet hoe mensen hele dagen niets kunnen doen. Mij frustreert het. Natuurlijk, op sommige dagen heb ik ook geen zin om wat te doen maar ik word ook niet gestimuleerd om iets te doen. Dat heb ik zo erg nodig en nu ik dat niet heb weet ik gewoon niet wat ik moet/kan doen. Ik probeer al mijn energie kwijt te raken door constant op de "refresh" knop van de vacature websites te drukken maar helaas raak ik daar mijn energie niet aan kwijt (goh wat raar).

Do
ei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten