woensdag 26 september 2012

Ja.

Ja. We zijn nu een paar weken verder en er zitten dus al zo'n 4 weken school op. Time flies, maar echt. Zelfs als het niet leuk is. Nou valt het aantal negatieve dagen van de aflopen 4 weken nog best mee. Het gaat best goed. Leuke klas, fijne leraren (op 1 of 2 na) en duidelijke regels. Het enige puntje van kritiek is alleen dat het een enorme chaos is, qua lesstof, roosterwijzigingen en brieven. We hebben de afgelopen tijd al minimaal 7 brieven had, met in elk andere informatie. Zo hebben we ook nog e-mails gehad, die soms weer tegenstrijdig waren met de informatie die in de brieven werd vermeld. Onwijs irritant. Het is al best wel een drukke chaos in mijn hoofd en dan ook nog eens dit. Ach, het is mijn derde opleiding al dus.. Deal with it, Michelle.

Verder vind ik het natuurlijk pure onzin dat ik mijn tijd, waarin ik kan leren over fotografie, moet gaan verspillen met het maken van storyboards en montages. Sorry, ik zit er voor fotografie. Maar goed, again, deal with it. Wat de fuck ga ik er aan doen, juist, geen ene niets. Voor fotografie hebben we al wel leuke opdrachten gehad, alleen heel erg breed. Echt heel erg random. In het begin vind ik dat niet erg, maar soms zijn er gewoon dingen die je op teveel manieren kan interpreteren, which is very annoying. Voor school moesten we ook een fotografie blog aan maken, die kan je HIER! vinden. Verder verloopt alles prima, denk ik.

Binnenkort komen er weer leuke dingen aan. Volgende week zijn paps en mams een lange tijd getrouwd (22 jaar.. ofzo...?!?!!! Lang.) en de week daar op ga ik met Cindy en Krijnie naar Will And The People bij That's Live! En vanaf daar is het nog maar eventjes tot mijn familie langs komt voor mijn verjaardag, mijn verjaardag en Racoon EN.... tot dat mijn lieve homegurls lang komen voor mijn birthday. Binnenkort komt er nog een snel blog aan, met dingen die ik heb gekocht. 2 van H&M en eh.. een aantal... van Ebay!

De ballen,

Michelle.
P.S: NEIL YOUNG HEEFT TWITTER!!!!!!!!! SPREAD THE LINK, NOT HERPES.WWW.TWITTER.COM/NEILYOUNG

2 opmerkingen: